GÃ¥ til sideindhold
HOLD  /  MUSIK

MUSIK

DJ Workshop Streetfestival - Helsingør
Vil du gerne have den grundlæggende viden omking at være DJ? Vil du gerne spille dit eget sæt på Helsingør Streetfestival d. 15.06.2024? Så skal du tilmelde dig DJ Workshoppen. Der er undervisning 4 gange og 5. gang skal du spille dit eget sæt musik, du har lært at mixe osv. på Streetfestivalen i Multiparken.
Øvelokaler - Espergærde
mangler du eller bandet et øvelokale, så frygt ej! Ungdomsskolen stiller gratis øvelokaler til rådighed for unge i vores kommune, med alt nødvendigt lydudstyr og instrumenter. Der bliver mulighed for at prøve sit materiale af foran et publikum, enten på en af Ungdomsskolens scener eller ved at deltage i et eller flere af de musikevents, som Ungdomsskolen er en del af.
Øvelokaler - Helsingør

Mød Artin og Oscar

Vi mødte Artos i studiet til en snak om deres musikalske partnerskab og hvordan sangen Central Station blev til.

CENTRAL STATION

Artos består af Oscar og Artin, som mødte hinanden på en musikcamp på Ungdomsskolen og senere meldte sig til Samspilsholdet sammen.

Senest opdateret 24.08.2023 10:29 af CVH