HOLD  /  DANS & SCENE

DANS & SCENE

Dance Mix - Helsingør
Vil du gerne lære at bevæge din krop til fed musik? Er du typen der står derhjemme og øver dig på tiktok danse eller elsker du bare at danse og ønsker at lærer? På holdet lærer du nemlig at danse til forskellig slags musik, og du bliver klædt godt på til de dansekoreografier, vi skal lave. Dance Mix er stilarter som hiphop, dancehall og pop commercial.
K-pop - Helsingør
Elsker du at danse, og vil du gerne udfordres med koreografier fra K-pop verdenen? K-pop (koreansk pop) er en musikgenre, som efterhånden har bredt sig vidt internationalt. Dans er en stor del af en K-pop performance, og der findes et væld af fede K-pop koreografier med alverdens forskellige udtryk.
Musical - Helsingør
Drømmer du om at stå på scenen og optræde foran et publikum? Er du vild med at synge, danse og spille teater – eller er du vild for at prøve? Og vigtigst af alt: Drømmer du om at være en del af et helt særligt fællesskab? Så er musicalholdet lige noget for dig.

Queen koncert på Kulturværftet med Ungdomsskolens kor og Pigegarden

Ungdomsskolens kor og Pigegarden øver til Queenkoncerten

Klik her for at ændre dette

Senest opdateret 17.08.2023 12:49 af CVH