PROJEKTKONTORET

Ungdomsskolen har mange års erfaring i at lave tværfaglige samarbejder og udvikle nye projekter.
Vi har et kæmpe netværk af folk, lærere og instruktører. Derfor har vi søsat en række projekter under Projektkontoret.

På Projektkontoret laver vi projekter af alle slags både alene og sammen med en lang række samarbejdspartnere. Vores samarbejdspartenere findes både i det politiske liv, kommunens centre, skoler, forening, erhvervsliv og andre aktører i ungemiljøet.

Blandt vores partnere kan nævnes SSP, Helsingør Dagblad, Børnekulturkonsulenterne, Danske Skoleelever, Sex og Samfund, DGI, Kulturværftet, VUC, kommunens folkeskoler, boligområderne, lokale foreninger og mange flere.

Nogle projekter holder vi på vores egen matrikel, andre finder sted ude på skolerne, på kulturværftet, i byrummet og alle andre tænkelige og utænkelige steder.

Kig efter Den Røde Plet, der fortæller, at dette er en aktivitet, der bærer Ungdomsskolens kvalitetstempel.

Projektkontoret rummer JA-kontoret, Skolepiloterne, Miniskills Helsingør og Coopcrew pt.

ja_logo2018
skolepiloterne_logo

Kontakt JA-Kontoret

Gry Jensen (Projektkoordinator / JA-kontoret)