Om Ungdomsskolen

Velkommen til Ungdomsskolen

Ungdomsskolen er stedet for dig, der gerne vil være sammen med andre mennesker og lave det, du interesserer dig for. Fællesskabet er det vigtigste hos os, og derfor vil vi altid prøve at gøre tingene sammen.

Vi arbejder med unge på mange måder. Du kender måske Ungdomsskolen som der, hvor man kan gå komme om aftenen og gå til klatring, dans, bagesjov, e-sport eller noget andet, som du har lyst til. Vi har mere end 100 hold på programmet, så tjek holdoversigten her på siden - der er helt sikkert også et, der passer til dig.

Du kan også vælge at gå i 10. klasse på Ungdomsskolen, og i X-klasserne laver vi særlige læringsforløb, der hjælper unge med at blive uddannelsesparate.

Vi er også Skolepiloterne, som du møder sammen med din klasse, når I er med til anderledes skoledage som f.eks. Kunst i Projektopgaven, Mini Skills, Mangfoldighedsdage og førstehjælp.

Og vi er Ja-Kontoret, hvor du kan komme med dine egne idéer til projekter og få hjælp til, hvordan du gennemfører dem.

Følg os på Facebook og Instagram, hvis du vil vide, hvad der sker på Ungdomsskolen.

Vi glæder os til at møde dig, for sammen er det sjovere!

Sammen er det sjovere

VIL DU TILMELDE DIG ET HOLD?

KONTAKT UNGDOMSSKOLEN

Mail: us@helsingor.dk

CVR: 64502018

Kontoret er åbent:
Mandag – torsdag kl. 8.00 – 15.00
Fredag kl. 8.00 – 13.00

UNGDOMSSKOLEN I HELSINGØR

Caféen og aftenkontoret på
Rasmus Knudsens Vej 52, Helsingør
har åbent mandag - torsdag kl. 18.00 - 21.30

UNGDOMSSKOLEN I ESPERGÆRDE

Caféen, Tibberupskolen, Idrætsvej 19, Espergærde
har åbent mandag - onsdag kl. 18.00 - 21.30

(I Ungdomsskolesæsonen)

SMILEYS

Kantinen og skolekøkkenet på HU har en elite smiley:

Kantinen: Se Fødevarestyrelsens rapport her

Skolekøkkenet: Se Fødevarestyrelsens rapport her

DATABESKYTTELSE

Sådan beskytter Ungdomsskolen dine data

Læs her hvordan Helsingør Kommune beskytter dine data: www.helsingor.dk/databeskyttelse

ÅRSRAPPORT 2022-23

UNGDOMSSKOLEPLANEN

UNGDOMSSKOLENS VISION

HVAD DET BEDSTE ER VED UNGDOMSSKOLEN?

*
“Man kan bare komme og være her. Sammen med andre unge, som også bare gerne vil have det sjovt.
Jeg tror at det er fællesskabet. Og at man møder nye mennesker, og at være her sammen”
*

Senest opdateret 20.11.2023 09:05 af CVH