OM UNGDOMSSKOLEN  /  Betalingsbetingelser

Betalingsbetingelser

KORT BETALING

Du kan foretage betaling i forbindelse med en tilmelding via hjemmesiden www.ungdomsskolen.com.
Du kan betale med ovenstående kort.

Beløbet bliver trukket på kontoen, når tilmeldingen bekræftes af ungdomsskolen.

Når tilmeldingen er bekræftet, vil du modtage besked fra Ungdomsskolen pr. sms.

Når en tilmelding er bekræftet, er den bindende.

BETALING VED KNALLERTKØREKORT

Betaling vedr. knallertundervisning

Du skal betale for knallertundervisning samtidig med din tilmelding.
Betalingen skal foregå fra det hold, du er tilmeldt.
Efter betaling er tilmeldingen bindende.

I tilfælde af sygdom ved holdstart, bliver du overflyttet til første ledige hold eller du får refunderet din betaling.
Har du eller dine forældre spørgsmål til ovenstående, så kontakt venligst Ungdomsskolen på tlf: 4928 1130.

BETALING VED TURE & EVENTS

Ungdomsskolen arrangerer forskellige ture og events hen over året.

Tilmeldingen er først bindende, når du har betalt det fulde beløb eller depositum
Betalingen til rejser kan opdeles i rater.

Depositum betales ikke tilbage med mindre, at det er Helsingør Ungdomsskole, der aflyser rejsen.
Hvis du bliver forhindret i tage med på rejsen og er startet med indbetalingerne til rejsen, så kan du ikke få de indbetalte penge retur. Og du er forpligtet til at betale for de ydelser ungdomsskolen har bestilt og betalt for. Det vil typisk være flybilletter og overnatning.

PRIS

Alle priser er i DKK (danske kroner).

Tilmelding uden betaling.

Tilmeldinger opdateres dagligt. Hvis du vil være sikker på, at du er tilmeldt, skal du betale i forbindelse med tilmelding.

Ungdomsskolen gør opmærksom på at:

Inden betaling skal du kontrollere, at det er den korrekte aktivitet, som du tilmelder dig.
Prisen på en aktivitet refunderes kun i tilfælde af, at ungdomsskolen aflyser aktiviteten.

BETALING

Du kan betale med kort – eller via bankoverførsel.

Betalingskort:

Med betalingskort indtastes kortnummer, udløbsdato samt kontrolcifre – det 3-cifrede tal ved underskriftsfeltet bag på kortet. Informationerne sendes herefter til PBS (Pengeinstitutternes Betalings Service), der checker om kortet er gyldigt. Godkender PBS betalingen, vises det beløb, der trækkes på din konto.

Bankoverførsel:

Ønsker du at overføre pengene til vores konto, skal du oplyse navn, fødselsdag og hvad betalinger dækker.

Overførsel kan ske til:

SparNord
Sct.Olaigade 39

Reg.nr. 9035
Kontonr. 4573 656941

SIKKERHED

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL) og det er kun PBS, der kan læse dem. Hverken Ungdomsskolen eller andre har mulighed for at læse dine data, og de bliver på intet tidspunkt gemt i vores datasystem.

Under et køb udbeder vi os navn, telefonnummer og evt. emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for fejl i priser.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os;

Ungdomsskolen

Tel: (+45) 49 28 11 30