Helsingør ungdomsskole Fritid; Hold, Café og events 10. klasse + next step Klasserne Skolepiloterne Ja-kontoret

Nyt

Billetsalget til årets musical SKYBRUD er startet
Nu er billetsalget åbnet til Ungdomsskolens musical Skybrud, der har premiere påskelørdag på Kulturværftets Store Scene. Kom og oplev en helt nyskrevet musical om tro, håb og klima med 70 unge på scenen. Køb din billet nu til en af de seks forestillinger, der spiller fra 30. marts til 6. april. Er du ung (25 og under) kan du få en ungdomsbillet til 100 kr.

Nyt fra 10. klasse

Kom til åbent hus døgnet rundt
Vil du høre mere om et år i 10. klasse på Ungdomsskolen? Her på siden holder vi åbent hus hele døgnet - lige når det passer dig. Vi har lagt en række videoer, der viser livet og undervisningen på skolen. Du kan møde lærere, elever og ledelse og høre mere om, hvorfor et år i 10. klasse er det rigtige for dig. Her kan du møde os og høre mere om, hvorfor et år i 10. klasse på Ungdomsskolen er det rigtige for dig, hvis du vil have tid til at tænke dig om og plads til at være dig selv. Vi glæder os til at møde dig!