3D Design & print - Helsingør

3D Design og Print er et kreativt fritidshold, hvor fantasien får frit løb!

Ved kursets afslutning har du skabt din egen 3D printede karakter som en del af en større fortælling, som du kan tage med hjem. Du har udviklet værdifulde færdigheder inden for både design og teknologi, som du kan bygge videre på i fremtidige projekter.

På holdet får du:

• Introduktion til hvordan du designer karakterer til 3D og print, fra idé til færdig-printet model
  • Kendskab til digital modellering i Blender
  • Hvordan du sætter rammer omkring et kreativt projekt og arbejder sammen med andre om en fortælling
  • viden om hvordan du forbereder en 3D model til print, og hvordan du undgår fejl i dine 3D print
  • Slip fantasien løs med andre omkring dig og skab en verden, som kan bruges til f.eks. rollespil eller til skrivebordet derhjemme

Lidt omkring underviseren:

Mit navn er Allan Lønskov Thordsen, og jeg laver karakterer, monstre og alle mulige mærkelige væsner til spil. Jeg har lavet mange forskellige figurer, lige fra kæmpe insekter i Deep Rock Galactic Survivor, til skateboard-kørende karakterer fra Subway Surfers Tag og hurtige rumskibe i Lego Star Wars Microfighters.

Jeg elsker at arbejde med sjove og mærkværdige verdener, hvor jeg kan opfinde eventyrlige historier til de væsner jeg skaber.

Jeg bruger mine kreative evner til at designe detaljerede 3D modeller, som jeg derefter optimerer og forbereder til 3D print. Ved hjælp af 3D software, som Blender, skaber jeg fysiske versioner af mine fantasifulde skabninger, der kan bruges til alt rollespil, som Dungeons and Dragons, til dioramaer og figurer, der kan stå derhjemme på hylden.

3D Design & print - Helsingør
3D Design og Print er et kreativt fritidshold, hvor fantasien får frit løb! På dette forløb vil du lære at designe dine egne unikke karakterer og bringe dem til live gennem 3D modellering og print. Uanset om du drømmer om at skabe fantastiske væsner, eventyrlige helte eller skøre skabninger, vil dette kursus give dig værktøjerne og teknikkerne til at realisere dine ideer.
#6.085
Åbent for tilmelding

Mødetider
Vis