HOLD  /  EVENTS & REJSER

EVENTS & REJSER

Berlin i Påsken
Tag med Ungdomsskolen til Berlin og omegn. Vi skal besøge Berlin, Potsdam og lave en masse sjove aktiviteter sammen med unge fra Tyskland.
Klatretur til Sverige
Går du på Ungdomsskolens klatrehold og vil du gerne ud og klatre i rigtige bjerge?! Så skal du tilmelde dig denne tur!
LAN - Helsingør
LAN er for Dig der er gået på et af Ungdomsskolens E-Sporthold og gerne Din ven eller venner :) Hvornår: Fredag 5. april kl. 17.00 - Lørdag 6. april kl. 14.00 Du skal tage egen computer, skærm, headset, mus, tastatur og soveting med. Vi kommer til at lave et par turneringer f.eks. LoL og CS2 I forhold til mad, er der sørget for en aftensmadspause - hvor DU selv skal hente/bestille/tage noget mad med. Vi sørger for at der er lidt morgenmad næste dag. Arrangementet koster 25 kr. ved tilmelding.
Musicalfrokost 24/3 søndag
Det er kun musicalelever, der kan tilmelde sig frokostordningen. Hvis du ønsker at købe frokost alle dagene, så gå ind og tilmeld dig dette hold i stedet.
Musicalfrokost 25/3 mandag
Musicalfrokost 26/3 tirsdag
Musicalfrokost 27/3 onsdag
Musicalfrokost 28/3 torsdag
Musicalfrokost 29/3 fredag
Musicalfrokost 30/3 lørdag
Musicalfrokost alle dage
Det er kun musicalelever, der kan tilmelde sig frokostordningen. Tilmeld dig her, hvis du ønsker frokost alle dage (24/3-30/3)
Neon Fest
Ungdomsskolens Sæson afsluttes med et brag af en Fest. Kom til Neon Fest med Wipeout Sweeper, DJ Santi, Pimp din makeup med UV effekt, 360 graders video selfie camera, Slappuk - Crazy light, Snackbar, Konkurrencer m. præmier og mere! Dato: 15.03.2024 Tid: 19 - 22 Pris: 50 kr. Du SKAL tilmelde dig på forhånd! Festen er for alle der er gået på et Ungdomsskolehold i sæson 23/24!!!

Berlin i påsken

I samarbejde med Youthcamp Wildau sendte Ungdomsskolen godt 40 unge afsted til Berlin i påsken 2022. De unge deltog i en række workshops, sammen med tyske unge, med bl.a. dans, musik, kunst, mad og skate på programmet. Filmen her er lavet af de unge.
Klik her for at ændre dette

Afslutningsfesten 2022

Senest opdateret 06.06.2023 08:38 af CVH