GÃ¥ til sideindhold
HOLD  /  OUTDOOR & ACTION

OUTDOOR & ACTION

Dykning Tirsdag - Helsingør Svømmehal
Det er en god idé at lære de grundlæggende dykkerteknikker, hvis du drømmer om at dykke med farverige fisk. På Ungdomsskolens dykkerhold får du chancen for at begynde som sportsdykker på en god, sikker og fornuftig måde.
Dykning Torsdag - Helsingør Svømmehal
Gokart Mandag - Kvistgård
Til gokart lærer du at bruge forskellige typer værktøj, der er i værkstedet, du får styr på motorens forskellige dele, og du lærer grundlæggende køreteknik. Det vil sige, at der også er plads til dig, som aldrig har prøvet gokart før.
Gokart Onsdag - Kvistgård
Helsingørs Brandkadetter - Forår 2024
Drømmer du om en dag at redde liv og slukke brande? På dette hold får du lov til at smage på, hvordan det er at være brandmand. Vi skal blandt andet prøve kravlebane, slangeudlægning og elementær brandslukning. Du lærer også at give elementær førstehjælp. Hvis du vil med på forårsholdet - så tilmeld dig her! Der er informationsmøde d. 27/2 og første undervisningsgang er d. 5/3.
Jagttegn - Helsingør
Inden du må gå på jagt, skal du gennemføre jagttegns-undervisningen, bestå jagtprøven og bestå en skydeprøve. Foran dig venter nogle af livets mest intense oplevelser i pagt med naturen.
Klatretur til Sverige
Går du på Ungdomsskolens klatrehold og vil du gerne ud og klatre i rigtige bjerge?! Så skal du tilmelde dig denne tur!
Motocross Lørdag - Kvistgård
Til motocross skal vi øve teknik på en motocross-maskine, vi skal reparere maskinerne, og vi skal sørge for banen. Vi starter med helt grundlæggende øvelser, så alle kan være med, og vi ender med at flyve på hop. Til motocross har vi valgt at gå elektrisk hele vejen og har købt verdens bedste el-motocrosser fra KTM.
Motocross Mandag - Kvistgård
Motocross Onsdag - Kvistgård
Mountainbike - Helsingør
Trænger du også til at komme ud i naturen, men vil gerne have adrenalinet til at pumpe imens? Så er mountainbike måske lige det, du mangler. Vi har plads til begyndere, der aldrig har siddet på en mountainbike såvel som øvede, der gerne vil ud og give den gas med andre mountainbikere.
Skate begynder - Helsingør
Kan du lide farten på ramperne og fællesskabet på banen, og vil du gerne udvikle dine skills? Så er skaterholdet for dig! Her får du undervisning i at skate, og du sætter nye niveauer på grundteknikken. Den første time er der undervisning. De sidste to timer er der åben hal, hvor I skater mere frit.
Skate Åben Hal - Helsingør
Vil du gerne skate for sjov og sammen med andre? Så skal du tilmelde dig Skate - Åben hal. Det er Ungdomsskolens Café der åbner hallen op og hjælper gerne hvis der er behov. I skater på egen hånd. Hvis du har behov for undervisning har vi et hold om Onsdagen hvor der er Underviser på.

Senest opdateret 05.09.2023 10:18 af CVH