Skate begynder - Helsingør

Kan du lide farten på ramperne og fællesskabet på banen, og vil du gerne udvikle dine skills? Så er skaterholdet for dig!

Her får du undervisning i at skate, og du sætter nye niveauer på grundteknikken. Den første time er der undervisning. De sidste to timer er der åben hal, hvor I skater mere frit.

Underviseren hedder Melvin. Han kommer fra Helsingør og har stået på skateboard i 8 år.

Som underviser kan du forvente en kreativ læring og tilgang til tricks og stil.

Melvin har undervist alt fra øvede til helt nybegynder, så alle er velkommen på holdet.

I undervisningen vil der være sjove, svære og forskellige udfordringer, som passer til alle.

Skate begynder - Helsingør
Ons. 18:00-21:00