HOLD  /  GAMING & BRÆTSPIL

GAMING & BRÆTSPIL

CS 2 - Helsingør
Sidder du og brænder for at forbedre dine færdigheder indenfor CS 2 samt være en del af et stærkt fællesskab så er dette holdet for dit kommende år!
Gamer Café - Helsingør
Fri gaming for dig og dine venner! Hver torsdag kan du komme og game i vores e-sports-lokale på Ungdomsskolen. Kig forbi med dine venner eller kom selv, så sætter vi dig sammen med nogle af de andre, så I kan spille sammen.
LAN - Helsingør
LAN er for Dig der er gået på et af Ungdomsskolens E-Sporthold og gerne Din ven eller venner :) Hvornår: Fredag 5. april kl. 17.00 - Lørdag 6. april kl. 14.00 Du skal tage egen computer, skærm, headset, mus, tastatur og soveting med. Vi kommer til at lave et par turneringer f.eks. LoL og CS2 I forhold til mad, er der sørget for en aftensmadspause - hvor DU selv skal hente/bestille/tage noget mad med. Vi sørger for at der er lidt morgenmad næste dag. Arrangementet koster 25 kr. ved tilmelding.
Overwatch 2 - Helsingør
Holdet er for dig, der er ny til Overwatch eller har haft en pause og gerne vil starte igen. I starter sammen fra bunden af og lærer spilteori og teamplay.
Rollespil & Brætspil - Helsingør
For dig der synes, at Fantasy er fedt. Spil uden strøm, gennemlev en kampagne som gamemaster, eller vær helten i et pen and paper-univers. Mal dine figurer og før nådesløs krig med dem på vores terræn, eller prøv nogle af vores mange Fantasy eller Sci-Fi brætspil.
Valorant - Helsingør
Kom med på det teambaserede shooter game, nemlig VALORANT! Valorant er et godt mix mellem CS:GO og Overwatch. Du kommer til at lære at spille sammen som et hold, lære om god kommunikation, analysere og forstå gameplay samt forskellige matchups.

Senest opdateret 25.05.2022 08:28 af CVH