HOLD  /  SKOLE & SAMFUND

SKOLE & SAMFUND

Japansk Sprog & Kultur - Helsingør
Din yndlingsret er sushi, dit klædeskab bugner af kimonoer, og du foretrækker J-Pop. Uanset om du ved alt om Japan eller bare synes, det kunne være mega fedt at udforske den japanske kultur og det japanske sprog, så er dette hold noget for dig.
Lektiecafé Al-Irchad - Helsingør
Har du brug for hjælp til lektierne? Mangler du et roligt sted, hvor du kan løse dine matematikopgaver, eller vil du gerne have hjælp til dine fysik-, kemi- eller biologi-lektier? Så tilbyder Al-Irchad skolen i samarbejde med Ungdomsskolen en lektiecafé, hvor du kan komme fra og med 7. klasse. Det foregår hver fredag - straks efter skolen.
Matematik - Espergærde
Dette hold er for dig, som har brug for ekstra træning og som synes, at matematik er lidt svært. På dette hold må du stille alle de spørgsmål, der falder dig ind. Måske er du holdt op med at tro på, at du nogensinde får lært matematik. Sådan behøver det ikke at være. Vi har ikke travlt, og du må gerne stille det samme spørgsmål mange gange.
Matematik - Helsingør

Senest opdateret 31.05.2022 11:24 af CVH