Gokart Onsdag - Kvistgård

Er du den nye Kevin Magnussen, Michelle Gatting eller Tom Kristensen? Eller måske måske synes du bare, at det er sjovt at race og rode med motor? Så kom og lær alt om kørelinjer, Apex, gas og bremsepunkter, motor, værktøj og meget mere på vores gokart-hold!

Det får du ud af at gå på holdet:

• Fagligt vil du lære køretekniske færdigheder, alt om opbygning af gokart og motor samt alt, hvad du skal lære for at kunne klare dig på en hvilken som helst racerbane.
  • Socialt vil du lære at samarbejde, få ansvar, disciplin og empati.
  • Personligt vil du blive bedre til at samarbejde, planlægge og træffe beslutninger.
  • Du bliver hele tiden udfordret i din viden og kunnen.
  • Ved at gøre undervisningen og øvelserne spændende og lærerig på de forskellige niveauer, som du befinder dig i, lærer og lytter du bedst, når du har det sjovt og griner😊

Underviser, Alex, har en kæmpe passion for motorsport, og han har selv haft den fornøjelse at køre løb i alt lige fra motorcykler, gokart og standardvogne til formel-biler. Han har i over 25 år trænet og undervist et hav af unge talenter, som i dag kører i DK og udlandet i både gokart, standard og formel-biler. Alex er uddannet ATK gokart-træner igennem D.A.S.U og Team Danmark.

Tidsrum: Ons. 17:00-20:00
Startdato: 28. august 2024
Slutdato: 9. oktober 2024
Aldersgruppe: 13-19 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 15
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00
Tilmelding til: 20. september 2024
Venteliste til: 27. september 2024