Motocross Mandag - Kvistgård

Det får du ud af at tilmelde dig holdet:

Motorik – balance og kontrol

Kontrol - Overblik over motorkøretøjer og terræn

Konkurrence: Læring i konkurrence, samtidig med team ånd på holdet.

Udfordringer: Du får rykket dine grænser og lærer at tage ansvar for maskine, udstyr og andre.

Slutproduktet: Du får bedre selvtillid, bliver en bedre trafikant og mere modig i faresituationer.

Lidt om underviserne:

Jannik Kaas: Kører Enduro og har tidligere kørt Cross. Har kørt ekstremløb Paris-Dakar på motorcykel og andre Rally.

Anders Frigalt: Kører Gokart, men har tidligere kørt Cross. Selvstændig maskinsmed og mekaniker.

Motocross Mandag - Kvistgård
Til motocross skal vi øve teknik på en motocross-maskine, vi skal reparere maskinerne, og vi skal sørge for banen. Vi starter med helt grundlæggende øvelser, så alle kan være med, og vi ender med at flyve på hop. Til motocross har vi valgt at gå elektrisk hele vejen og har købt verdens bedste el-motocrosser fra KTM.
Man. 17:00-20:00
26. august 2024
7. oktober 2024
13-19 år