UngHavn - Helsingør

Er du nysgerrig på træskibe, sejlads og hygge på havnen?

UngHavn er holdet for dig, der synes det kunne være sjovt at bygge et skib, sy din egen hængekøje, sejle i forskellige både og ikke mindst hygge i et fedt værkstedsmiljø på havnen.

Vi skal blandt andet bygge en 1:9 skalamodel af et træskib i løbet af vinteren. Til sommer mødes vi på en sommercamp og søsætter skibet sammen med 7 andre ungdomsskoler, der også har bygget skala-modeller. Derudover skal vi på sommersejlads, sy hængekøjer og prøve andre maritime håndværk.

UngHavn består af en flok søde unge mennesker som kan lide at bygge og hygge, så kom er vær med i et godt fællesskab og vilde projekter. Vi mødes en gang om unge i Hal 16 på havnen, hvor mange frivillige også restaurerer gamle træbåde.

Er du nysgerrig på træskibe, sejlads og hygge på havnen?
Tidsrum: Man. 16:00-19:00
Dato: 23. september 2024
1 undervisningsgang
Aldersgruppe: 13-21 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding