Klatring 7. kl. - Helsingør

Vi du gerne klatre på Nordsjællands fedeste klatrevæg?

Du bliver undervist i, hvordan du klatrer på klatrevæg og klipper, og hvordan du sikrer din makker med reb, så du kommer sikkert op og ned.  Sportsklatring er ikke specielt farligt, men det er selvfølgelig vigtigt at lære at gøre det rigtigt, så du ikke kommer til skade. Du træner at være stædig, fokuseret, og at det nogle gange er lidt svært, og at du bliver nødt til at være lidt modig.

Dette hold er for dig, der går i 7. klasse.

• Du lærer at klatre på klatrevæg og klipper
  • Du træner at være fokuseret
  • Du bliver stærk
  • Du oplever et fedt fællesskab sammen med dine makkere
  • Du kommer på klatretur, hvor vi bor i telte, og du klatrer i den fedeste natur

Underviseren på holdet er Anders Bangert. Han er uddannet klatreinstruktør og træner i Blocs&Walls i København, hvor han også har været ungdomstræner. I sin fritid klatrer han i Sverige og i Frankrig, hvor han også står på ski. At være på klatretur med vennerne, hvor man bevæger sig rundt i bjergene og klatrer, er det bedste han ved.

Caroline er holdets anden underviser. Hun har klatret, siden hun selv startede i 7. klasse på Ungdomsskolen.

Klatring 7. kl. - Helsingør
Hvis du har lyst til at lære at klatre på Nordsjællands bedste klatrevæg, så er klatreholdet for dig.
Du bliver undervist i, hvordan du klatrer på klatrevæg og klipper, og hvordan du sikrer din makker med reb, så du kommer sikkert op og ned. Sportsklatring er ikke specielt farligt, men det er selvfølgelig vigtigt at lære at gøre det rigtigt, så du ikke kommer til skade. Du træner at være stædig, fokuseret, og at det nogle gange er lidt svært, og at du bliver nødt til at være lidt modig.
Tir. 17:30-19:30
22. oktober 2024