Mountainbike - Helsingør

Trænger du også til at komme ud i naturen, men vil gerne have adrenalinet til at pumpe imens? Så er mountainbike måske lige det, du mangler!

Vi tager ud i skoven for at have det sjovt og prøve nogle grænser.

Du lærer først og fremmest at blive bedre til at styre en cykel under svære forhold.

Der er store forskelle på niveauerne på holdet, så du lærer en masse om, hvordan man skaber glæde og begejstring hos en, som måske ikke er så tryg ved situationen, og bliver investeret i hinandens fremskridt.

Du lærer meget om, hvordan man kan finde muligheder i skoven og lade sig inspirere af omgivelserne.

Mountainbike har den fantastiske egenskab, at man konstant befinder sig i nærheden af ens grænser, og de bliver konstant rykket.

Derfor oplever du at være i stand til at overkomme udfordringer, som før har været over din grænser, og dit arbejde bærer frugt.

Vores mål med undervisningen er at skabe et frirum, hvor der ikke bliver stillet krav til at præstere, men at du har det sjovt sammen med andre. Og hvis du ender med  at elske at køre mountainbike, så ville det være fantastisk.

Underviseren fortæller:

Jeg hedder Christian Postma og har kørt på mountainbike, siden jeg var barn, og har brugt cyklen til at se dele af verden og møde mennesker, der ellers ikke var muligt.  Jeg elsker alle slags cykler og bygger selv mine egne cykler i kulfiber. Jeg har undervist et par år på Ungdomsskolen.

Mountainbike - Helsingør
Trænger du også til at komme ud i naturen, men vil gerne have adrenalinet til at pumpe imens? Så er mountainbike måske lige det, du mangler.
Vi tager ud i skoven for at have det sjovt og prøve nogle grænser. Det handler på vores hold mest af alt om at finde ud af, hvor sjovt det kan være at køre på mountainbike og finde alle de muligheder, skoven byder på.
Tir. 17:00-20:00
17. september 2024
8. oktober 2024
13-19 år