Samspil Begynder - Espergærde

Hvis du vil opleve at spille musik sammen i et band, men er ny eller ikke særlig erfaren på dine instrumenter eller talenter, er denne sjove klasse noget for dig!

Du lærer at spille enkle, nemme sange sammen med andre studerende på forskellige instrumenter.

Det er en fantastisk mulighed for at møde andre studerende og få venner, lære at arbejde og kommunikere sammen for at være det bedste, dine færdigheder tillader og personligt få tillid ved at øve dit instrument på en sjov måde med andre.

Disse nyttige færdigheder overføres til andre aktiviteter i dit liv. Det vil udfordre dig til at komme ud af din komfortzone og arbejde hen imod at blive bedre. I slutningen skal dit band være i stand til at spille flere sange sammen og endda lave en live koncert i caféen, hvis du vil opleve et publikum!

Steve Falconer har undervist i samspil, guitar, bas, trommer, klaver, ukulele og sangskriver i over 13 år på både Helsingør og Espergærde. Steve har selv været turnerende musiker, sanger og performer i både originale bands og coverbands, lavet flere albums, sessionsarbejde på andre albums og har mange tidligere studerende, der er gået videre til at åbne optagestudier eller få kontrakt med mindre pladeselskaber og nyder tilfredsstillende karrierer inden for musik.

Han nyder at se eleverne modnes i selvtillid og dygtighed og transformere sig fuldstændigt som mennesker med disse nye færdigheder og selvtillid.

Samspil Begynder - Espergærde
Man. 16:00-17:30