Dance Mix - Helsingør

På holdet lærer du nemlig at danse til forskellig slags musik, og du bliver klædt godt på til de dansekoreografier, vi skal lave. Dance Mix er stilarter som hiphop, dancehall og pop commercial. Vi øver os i at være på, så du får mod til at stå foran et publikum. Der bliver lagt vægt på attitude, performance, energi og sammenhold. Vi arbejder hen imod en Juleafslutning, hvor vi skal lave et lille danse show.

Du lærer:

- at danse til forskellig slags musik.

- at turde stå foran et publikum.

- at heppe og støtte dine meddansere.

- at være en del af et danse sammenhold, hvor alle dansere er lige vigtige.

- at engagere dig og deltage i timen.

- at tage ansvar for din egen læring og deltagelse.

Holdets underviser er Karina, der selv har danset, siden hun var 6 år. Hun elsker at danse, fordi det giver en følelse af frihed, selvtillid og god energi.

Karina lægger vægt på, at du er aktivt deltagende i undervisningen, da det vil give både dig og holdet de bedste udviklingsmuligheder i forhold til at lære at danse, samt et godt dansefælleskab. Der udover er det også vigtigt, at du tager ansvar for din egen deltagelse.

Dance Mix - Helsingør
Vil du gerne lære at bevæge din krop til fed musik? Er du typen, der står derhjemme og øver dig på TikTok-danse, eller elsker du bare at danse og vil gerne lære? På holdet lærer du nemlig at danse til forskellig slags musik, og du bliver klædt godt på til de dansekoreografier, vi skal lave. Dance Mix er stilarter som hiphop, dancehall og pop commercial. Vi øver os i at være på, så du får mod til at stå foran et publikum. Der bliver lagt vægt på attitude, performance, energi og sammenhold.
Ons. 19:00-21:00
25. september 2024