Forfatterskolen - Helsingør

Du lærer at forstå håndværket bag det at skrive fiktion. Du får et fællesskab med de andre på holdet. Du får tillid til, at det, du laver, er mega fedt. Du får overblik over, hvordan du udvikler historier. Du får udviklet dit sprog, en kompetence du kan anvende både i skolen og fremadrettet.

Underviseren, Tina Cayuga, er uddannet forfatter. Hun har 25 års undervisningserfaring og mange professionelle udgivelser bag sig.

Forfatterskolen - Helsingør
Har du en forfatter i maven, og drømmer du om at lære at skrive fiktion. Så er det her, du lærer alle de greb, der skal til for at kunne skrive. Du møder alle stilarter og genrer og lærer ikke mindst, hvordan du sætter den indre kritiker uden for døren, så du kan få fred til at skrive løs. Du kommer til at opleve, at du kommer i flow, og at ordene flyder fra dig som aldrig før. Undervisningen er anerkendende og dialogbaseret. Du bliver direktøren i dine egne værker.
Tor. 18:00-21:00
26. september 2024