Futsal - Helsingør

Elsker du fodbold? Eller kan bare godt lide at spille noget hyggebold med vennerne i din fritid?

Så har du lige nu muligheden for at være en del af street football-miljøet 'Futsal'.

Futsal er en kunstart inden for fodboldgenren. En kombination af street, indendørs og normal fodbold, som udfordrer dine tekniske og taktiske kundskaber.

Futsal-instruktøren Enes Ünsün vil stå for, at du kan få den bedste oplevelse og håndtere og udvikle dine kundskaber.

Enes Ünsün har spillet fodbold i 26 år fra divisionsfodbold til indendørs fodbold og futsal.

Gå ikke glip af denne mulighed, tilmeld dig og bliv en del af noget større!

Futsal - Helsingør
Elsker du fodbold? Eller kan du bare godt lide at spille noget hyggebold med vennerne i din fritid? Så har du lige nu muligheden for at være en del af street football-miljøet.
Ons. 17:30-19:30
25. september 2024