Gel & Shellac - Espergærde

Ønsker du at blive ekspert i at lave smukke negle, er denne workshop lige for dig.

På dette kursus vil du lære at lave gelé-negle og shellac.

Dette kursus er for dig, der gerne vil lære at lave negle på næsten et professionelt niveau med de mest skånsomme produkter.

Du lærer at arbejde med gel, UV-lampe, tipper til forlængelse, design og farvelægning af dine negle med shellac på kurset.

Underviseren Hatice har altid haft en meget stor passion for skønhed og produkter indenfor dette område. Hun har gennem de sidste mange år undervist inden for skønhed og negle på Ungdomsskolen.

Hatice elsker at mødes med de unge til en fælles interesse, hvor hun også kan dele ud af sin viden omkring hudpleje produkter og makeup.

Hatice har selv taget et kursus i gele negle.

Gel & Shellac - Espergærde
Ønsker du at blive ekspert i at lave smukke negle?
På dette kursus vil du lære at lave gelé-negle og shellac.
Man. 17:00-19:30
23. september 2024
28. oktober 2024
13-19 år