Kokkeskole - Espergærde

Drømmer du om lære at lave mad som en rigtig kok?

På holdet laver vi mad, og du lærer, hvad der skal til, før et måltid er det, vi kalder ”A perfect bite”. Vi kommer rundt omkring i verden og prøver at smage, hvad de forskellige lande har at byde på. Det er kun fantasien, der sætter grænser.

Lær, hvordan du hurtigt og let laver et superlækkert måltid mad med så lille en belastning for klimaet som muligt.

På holdet lærer du at sætte smage sammen og afbalancere dine retter, så de ikke bare smager godt, men

også giver dig energi og ovenikøbet ser godt ud, når du serverer maden.

Sidst men ikke mindst, så bliver det sjovt. For det er nemlig sjovt at lave god mad.

Holdets underviser er Kira, der er faglært kok. Kira elsker alt, hvad der har med mad at gøre og bruger sin fritid på at nørde i køkkenet.

Kokkeskole - Espergærde
Drømmer du om lære at lave mad som en rigtig kok?
på. Det er kun fantasien, der sætter grænser. I løbet af sæsonen skal vi også lave pop up-restaurant, hvor vi tilbereder og serverer et måltid for andre.
Tor. 16:00-19:00
26. september 2024