Smykke- & Keramikværksted - Espergærde

Når du tilmelder dig holdet, får du:

• et åndehul i ugens skoleprogram.
  • et sted du selv vælger.
  • et rum til fordybelse
  • et sted hvor du kan udfolde din kreativitet og hvor den bliver imødekommet af en engageret voksen
  • et frirum til selv at bestemme, hvor stort eller lille slutresultatet skal være
  • Nye fællesskaber og venner

Holdets underviser er Stine Juul. Hun arbejder som kunstner, keramiker og smykkedesigner. Stine skaber organiske universer, hvor hun eksperimentere sig frem med både materiale og udtryk.

Smykke- & Keramikværksted - Espergærde
Design dine egne smykker, både i perler og i keramik. Du kan også lave keramiske smykkestativer og skåle. Vi arbejder intuitivt, men du kan også finde din egen stil ved at arbejde fra skitser til færdigt produkt. Du kan arbejde helt traditionelt, men også eksperimentere med nye former, udtryk og materialer.
#6.139
Åbent for tilmelding

Mødetider
Vis