Hygge & Smykke

Trænger du til en lille pause fra lektier og krav?

Du har selv indflydelse på, hvilke materialer der er på holdet, så du kan få skabt præcis de smykker, du selv ønsker.

Her er der ingen krav, til gengæld er der god stemning med plads til dig.

På holdet vil der blive undervist i smykketeknikker, materialelære og æstetik. Der bliver i starten af sæsonen undervist i basale smykketeknikker, hvorefter sværhedsgraden stiger i løbet af sæsonen, så du bliver udfordret.

Underviseren hedder Liva. Hun har undervist i smykkedesign i to år og har altid interesseret sig for smykker. Hun blev student i sommers og kender selv til den hektiske hverdag med lektier og krav. Derfor har hun skabt dette hold, som giver mulighed for en lille pause.

Trænger du til en lille pause fra lektier og krav? Så kan dette hold være noget for dig. Her kan du lave dine helt egne smykker efter eget design og valg af materiale sammen med andre unge. På dette hold er der plads til hygge, snak og podcast eller musik, mens vi laver nogle flotte smykker.
Her er der ingen krav, til gengæld er der god stemning med plads til dig.
Tidsrum: Tor. 18:30-21:00
Startdato: 26. september 2024