Amerikansk Fodbold - Helsingør

Over 6 træninger lærer du, hvordan man spiller amerikansk fodbold. Der er brug for alle størrelser og former på et amerikansk fodboldhold. Både de små og hurtige, de store og stærke, dem der kan gribe, dem der kan kaste, og dem der helst ikke vil røre bolden. Du skal bare møde op i alm. idrætstøj med indendørssko.

Det får du ud af at starte på holdet:

• Du lærer de basale tekniker, kaste, gribe, blokere
  • Du lærer de grundlæggende principper og regler
  • Du lærer at samarbejde som et hold
  • Du lærer at udfordre dig selv fysisk og blive stærkere og hurtigere
  • Du finder ud af, om amerikansk fodbold kunne være din sport

Underviseren på holdet er Karl Emil Tranemose. Han har spillet amerikansk fodbold i snart 20 år, herunder på landsholdet. Emil har været ungdomstræner i over 10 år, og han har flere kurser inden for træning, fysiologi og skader.

Over 6 træninger lærer du, hvordan man spiller amerikansk fodbold. Der er brug for alle størrelser og former på et amerikansk fodboldhold. Både de små og hurtige og de store og stærke, dem der kan gribe, dem der kan kaste, og dem der helst ikke vil røre bolden. Du skal bare møde op i alm. idrætstøj med indendørssko.
Tidsrum: Tir. 18:00-19:30
Startdato: 22. oktober 2024
Slutdato: 26. november 2024
Aldersgruppe: 13-19 år
Klassetrin: 7. kl.-10. kl.
Maks. elever: 20
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00