Kreaklubben - Helsingør

Det får du ud af at være med på holdet:

• Vi passer godt på hinanden og skaber dermed plads til egen kreative udfoldelse
  • Lærer med hinanden
  • Hyggesnak og te i Makerspace, med plads til alle
  • Respekt for processer og hinanden

Underviseren, Camilla, har en baggrund som tekstildesigner, men har en stor skaberlyst og nysgerrighed til at udforske mange andre materialer. Camilla har undervist i keramik også i sidste sæson og har været med til andre projekter, hvor keramik var omdrejningspunktet.

Form, farver og håndværket er den røde tråd, og produkter inden for strik, keramik, tekstil og grafik vil kunne skabes i et fælles kreativt univers.

Kreaklubben - Helsingør
Med afsæt i mulighederne i Makerspace vil vi sammensætte en sæson af kreative processer og teknikker som bl.a. strik, print, bogbinding og maling. Vi sætter en fælles hyggelig ramme for, hvad vi kunne tænke os. Her er hyggesnak og kreativ rummelighed, noget vi gør os umage med.
Tor. 16:00-18:30
26. september 2024