K-pop - Helsingør

Elsker du at danse, og vil du gerne udfordres med koreografier fra K-pop verdenen?

K-pop (koreansk pop) er en musikgenre, som efterhånden har bredt sig vidt internationalt. Dans er en stor del af en K-pop performance, og der findes et væld af fede K-pop koreografier med alverdens forskellige udtryk.

K-pop dans trækker på forskellige stilarter indenfor hip-hop, men er særligt kendetegnet ved at være meget performance-orienteret og have vægt på attitude, detaljer og gruppeformationer. Disse og andre ting, som f.eks. synkronisering, arbejder vi med på holdet, når vi lærer koreografierne til de K-pop numre, vi i fællesskab beslutter.

Vi skal danse både drenge- og pigegruppe-danse, og alle er velkomne.

K-pop - Helsingør
Tir. 18:30-20:30