GÃ¥ til sideindhold
HOLD  /  EVENTS & REJSER

EVENTS & REJSER

DJ Workshop Streetfestival - Helsingør
Vil du gerne have den grundlæggende viden omkring at være DJ? Vil du gerne spille dit eget sæt på Helsingør Streetfestival d. 15.06.2024? Så skal du tilmelde dig DJ Workshoppen. Der er undervisning 4 gange og 5. gang skal du spille dit eget sæt musik, du har lært at mixe osv. på Streetfestivalen i Multiparken.
Dykkertur - Helsingør
Holdet er for dig der har deltaget i Ungdomsskolens Dykker kursus. Vi skal sejle til Sverige, hvor du for mulighed for at dykke i Johannes L. vraget, som ligger på en 0,5 - 8 meters dybde. Turen koster 250 kr. ved tilmeldingen og der er kun 10 pladser.
Tøjbyttetogt - og tøjbytteevent d. 30. juni
Vil du med ud og sejle Danmark rundt og er du interesseret i tøj og loppemarkeder? Så skal du gribe muligheden og tilmelde dig Tøjbyttetogtet. OBS - det er ikke hele turen man sejler med på! Du vælger selv den havn du vil sejle fra og sejler med i 4 dage. Transporten til og fra havnene, skal du selv sørge for - måske dine forældre kan hjælpe!
Weekendtur til Sverige - 100% offline
Kom med på hyttetur til Sverige! Er du klar til 48 timer uden din mobil? Vi tager sammen til Sverige, hvor vi skal bo i en hytte i den svenske natur 🌳📵 vi mødes en gang inden turen så i kan komme med fede ideer til turen. 🔥 Bålhygge 🛶 Kano 🥾 Vandreture 👉 Der er max 16 pladser på turen, så skynd jer at tilmelde jer!

Berlin i påsken

I samarbejde med Youthcamp Wildau sendte Ungdomsskolen godt 40 unge afsted til Berlin i påsken 2022. De unge deltog i en række workshops, sammen med tyske unge, med bl.a. dans, musik, kunst, mad og skate på programmet. Filmen her er lavet af de unge.
Klik her for at ændre dette

Afslutningsfesten 2022

Senest opdateret 06.06.2023 08:38 af CVH