Yoga - Helsingør

• Styrke, vedholdenhed, kropsforståelse, sjov og yogafællesskab
  • Du bliver udfordret både fysik og mentalt, men på en sjov, legende og nysgerrig måde
  • Du laver små yogaflows i en gruppe
  • Du prøver forskellige ånderdrætsteknikker, skønne afspændinger og øver, hvordan du kan give dig selv små pauser og ro i hverdagen

Underviseren, Cathrine Høg, er pædagog med mange års erfaring med unge, Hun er kropsterapeut og yogalærer og har tre forskellige yogalæreruddannelser m. speciale i børn og unge. Cathrine har selv praktiseret yoga i de sidste 15 år. Lige nu er hun til daglig trivsels/støttepædagog i udskolingen på Helsingør Lilleskole.

Yoga - Helsingør
På yogaholdet arbejder vi med yogafilosofi, og hvordan man omsætter det til praksis. Vi laver yoga, deler, leger, laver partnerøvelser og eksperimenterer kreativt i fællesskabet. I yogaen vil du øve dig i at opnå større styrke, vedholdenhed, blive klogere på din krop og sind og at skulle møde dig selv uden at skulle præstere og sammenligne dig med andre.
Tir. 18:00-20:00
24. september 2024