Filmværksted - Helsingør

Er du interesseret i at lære, hvordan man laver film både foran og bag kameraet, er det her din mulighed!

Vi lærer, hvordan man håndtere og bruger kameraer, optager lyd, sætter lys og spiller skuespil på film. Derudover bruger vi tid på at forstå vigtigheden af samarbejde og fællesskab, når man laver film.

Om det er til kortfilm, musikvideoer eller Instagram-reels, kan holdet hjælpe dig til at lave endnu federe videoer og film!

Det får du ud af holdet:

- Skab kreative visuelle fortællinger.

- Lær at bruge professionelt filmudstyr.

- Vær med til at lave minimum 4 videoproduktioner.

- Find ud af, om du skal være foran eller bag kameraet.

- Bliv en del af et stærkt fællesskab, hvor samarbejde er i højsædet

Underviseren:

Mit navn er Simon, og jeg har igennem de sidste 15 år stået på scenen og optrådt med musical og teater. Mit ønske om at fortælle historier i alle mulige afskygninger har altid holdt mig til ilden. Igennem de sidste 6 år har jeg dedikeret en stor del af mit professionelle liv og min fritid til at lave film og videofortællinger.

Jeg elsker at nørde med det nyeste videoudstyr, når jeg ikke bruger tiden på at dykke ned i manuskripter og fortællinger.

I min hverdag arbejder jeg på et dubbingbureau, hvor jeg instruere de danske stemmer til tegnefilm og familiefilm, og jeg har tidligere arbejdet som filmklipper.

Filmværksted - Helsingør
Tor. 18:00-20:30