Lego Byg & Hyg - Espergærde

Kom og vær med til at udvide dine Lego-skills, uanset om du er til Technic, Duplo eller et helt klassisk system. Vi bygger både med fysiske klodser, men vi har også mulighed for at bygge digitalt på computeren.

S.N.O.T. er blot ét af de mange udtryk og fagbegreber inden for Lego-bygning, som du kommer til at få kendskab til.  Vi starter stille og roligt med små byggeudfordringer og bygger os så langsomt op til større og mere omfattende projekter.

Vi kommer til at arbejde med forskellige måder at bygge Lego på, så alle får prøvet noget, de normalt ikke vil bygge derhjemme. Til sidst på sæsonen får eleverne et sidste byg, der skal vise ting, de har lært igennem året.

Underviser er Albert Duus Finsen, tidligere deltager i Lego Masters på TV2, kæmpe Lego-entusiast og generelt legebarn. Ud over at have undervist på holdet i nu to år, så har han udstillet Lego diverse steder og arbejder til dagligt med at sælge det i Kastrup Lufthavn, hvor han står som souschef.

Lego Byg & Hyg - Espergærde
Man. 17:00-20:00