Rytmisk Klaver - Espergærde

Uanset om du er nybegynder eller tilbagevendende studerende, er dette en sjov mulighed for at lære at spille et instrument efter eget valg. Du får de grundlæggende færdigheder og teori til at begynde at spille dine yndlingssange og stilarter med det samme.

At lære et instrument er en fantastisk måde til at få personlig selvtillid, disciplin og endda spille med andre socialt. Disse færdigheder strømmer over i mange andre aspekter af dit liv, uanset om du vil spille for en hobby eller gå videre ind i en musikuddannelse eller karriere.

Det er meget givende personligt at finde dig selv nyde frugterne af dit arbejde, efterhånden som du bliver bedre og bedre til dit instrument, og pludselig kan du spille det samme, som dine yndlingsbands spiller.

Udfordringen er op til dig... Jo mere du spiller og træner, jo hurtigere bliver du bedre. Du vil lære at øve på en sjov måde til faktiske sange, du vil ikke bare lære kedelige gamle skalaer eller grundlæggende børnesange som gamle dage. I slutningen skal du have færdighederne til at lære de sange, du ønsker.

Steve Falconer har undervist i samspil, guitar, bas, trommer, klaver, ukulele og sangskriver i over 13 år på både Helsingør og Espergærde. Steve har selv været turnerende musiker, sanger og performer i både originale bands og coverbands, lavet flere albums, sessionsarbejde på andre albums og har mange tidligere studerende, der er gået videre til at åbne optagestudier eller få kontrakt med mindre pladeselskaber og nyder tilfredsstillende karrierer inden for musik. Han nyder at se eleverne modnes i selvtillid og dygtighed og transformere sig fuldstændigt som mennesker med disse nye færdigheder og selvtillid.

Rytmisk Klaver - Espergærde
Man. 17:30-19:30