Internationale Unge Udvekslinger

Vil du gerne møde unge fra andre lande eller tage på Internationale Ungdomscamps? Så skal du tilmelde dig her!

Holdet er for dig, der er interesseret i Internationale Ungdoms Udvekslinger, som kan foregå både her i Danmark og også i udlandet.

Hvis du tilmelder dig, får du modtag information om fremtidige camps og bliver inviteret med til udviklingsmøder vedrørende de enkelte camps.

Ungdomsskolen er Erasmus + akrediteret, hvilket betyder, at vi kan lave udvekslinger imellem unge fra forskellige lande i projekter, der er økonomisk støttet af EU. Det vil sige, at du nogle gange kan komme med, uden at du selv skal betale for turen. Det kan være udvekslinger, der foregår i Danmark eller i udlandet.

Holdet er for dig, der gerne vil møde unge fra andre lande - enten her i Danmark eller på rejser, vi arrangerer i Europa.
Hvis du tilmelder dig, får du at vide, når vi skal planlægge en international udveksling, og du bliver inviteret med til udviklingsmøder vedrørende de enkelte camps, så du kan være med til at bestemme, hvad der skal ske.
Aldersgruppe: 7-23 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding