HOLD  /  EVENTS & REJSER

EVENTS & REJSER

Dykkertur - Helsingør
Holdet er for dig der har deltaget i Ungdomsskolens Dykker kursus. Vi skal sejle til Sverige, hvor du for mulighed for at dykke i Johannes L. vraget, som ligger på en 0,5 - 8 meters dybde. Turen koster 250 kr. ved tilmeldingen og der er kun 10 pladser.
Musicalfrokost 24/3 søndag
Det er kun musicalelever, der kan tilmelde sig frokostordningen. Hvis du ønsker at købe frokost alle dagene, så gå ind og tilmeld dig dette hold i stedet.
Musicalfrokost 25/3 mandag
Musicalfrokost 26/3 tirsdag
Musicalfrokost 27/3 onsdag
Musicalfrokost 28/3 torsdag
Musicalfrokost 29/3 fredag
Musicalfrokost 30/3 lørdag
Musicalfrokost alle dage
Det er kun musicalelever, der kan tilmelde sig frokostordningen. Tilmeld dig her, hvis du ønsker frokost alle dage (24/3-30/3)
Tivoli - Indgang og Turpas
Tag med til Tivoli en eftermiddag fuld af aktion, musik og dans. Det er Ungdomsringens Dag og det betyder at parken er fyldt med unge. Ungdomsskolen har 2 dansehold og et band med, som skal optræde på den store scene! For 190 kr. kan du komme med ind i Tivoli og for også et Turpas til alle attraktioner. Ungdomsskolens Bus kører fra Rasmus Knudsens Vej 52 (Ungdomsskolen Helsingør) kl. 15:00. Vi regner med at være tilbage i Helsingør kl. 22:00.
Tivoli Optrædenen - Indgang og Turpas
Holdet er for dig der skal optræde på scenen og gerne vil have turpas til Tivolis attraktioner. Ungdomsskolens Bus kører fra Rasmus Knudsens Vej 52 (Ungdomsskolen Helsingør) kl. 15:00. Vi regner med at være tilbage i Helsingør kl. 22:00.

Berlin i påsken

I samarbejde med Youthcamp Wildau sendte Ungdomsskolen godt 40 unge afsted til Berlin i påsken 2022. De unge deltog i en række workshops, sammen med tyske unge, med bl.a. dans, musik, kunst, mad og skate på programmet. Filmen her er lavet af de unge.
Klik her for at ændre dette

Afslutningsfesten 2022

Senest opdateret 06.06.2023 08:38 af CVH