Bagesjov - Helsingør

Vi skal have det sjovt, mens vi bager.

Vi er inspireret af kageprogrammer i TV og tager også gerne på tur og henter inspiration. Hvis du selv har gode ideer eller lyst til at bage noget specielt, så prøver vi det af.  Alle kan være med.

Underviser er Christine Løgstrup, der tidligere har undervist i Cupcake og kreative fag - både på Ungdomsskolen i Helsingør og Espergærde.

Christine arbejder i dagtimerne i en vuggestue, hvor hun bager og laver mad til børnene - ligesom hun også arbejder i en kirke med fremstilling af bagværk og kager til arrangementer, kageborde osv.

Bagesjov - Helsingør
Vi skal have det sjovt, mens vi bager. Vi prøver at bage alt, lige fra kanelsnurrer til flødekager, brød, kager og også lidt af det salte. Vi er inspireret af kageprogrammer i TV og tager også gerne på tur og henter inspiration. Hvis du selv har gode ideer eller lyst til at bage noget specielt, så prøver vi det af. Alle kan være med.
Ons. 18:00-21:00
25. september 2024