Kok Amok - Helsingør

Elsker du madlavning?

Det får du ud af at gå på holdet:

• Udforsk din indre chefkok
  • Fra grundlæggende til gourmet
  • Fra nybegynder til mesterkok
  • Fra praksis til perfektion
  • Skab din egen signaturret

Lidt omkring underviseren:

Mit navn er Nanna. Min madrejse startede, da jeg som 16 årig flyttede hjemmefra. Jeg blev hurtigt træt af toastbrød med Nutella og kopnudler. For at undgå ensformig mad begyndte jeg at lære gastronomi fra bunden og udviklede en dyb passion for madlavning.

Sidste år deltog jeg i MasterChef, hvor jeg udfordrede mig selv og finpudsede mine kulinariske færdigheder. Jeg brænder for at dele min kærlighed til madlavning med andre og hjælpe unge med at opdage glæden ved at lave lækre og kreative retter fra bunden.

Elsker du madlavning? Deltag i vores spændende madkursus, hvor du lærer fra en tidligere MasterChef-deltager! Du vil udforske forskellige køkkener, mestre grundlæggende teknikker og udvikle dine egne opskrifter. Uanset om du er nybegynder eller allerede en ivrig kok, vil dette kursus hjælpe dig med at forbedre dine færdigheder og imponere dine venner og familie.
Tidsrum: Tir. 18:00-21:00
Startdato: 24. september 2024
Slutdato: 10. december 2024
11 undervisningsgange
Aldersgruppe: 13-19 år
Klassetrin: 7. kl.-10. kl.
Maks. elever: 15
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00
Tilmelding til: 8. november 2024
Venteliste til: 22. november 2024