Strikkeklub - Helsingør

Om du er nybegynder eller erfaren strikker er underordnet. Her er plads til alle.

Her vil der være mulighed for at lære at strikke, hækle eller brodere egne projekter, og vi hjælper hinanden!

Det får du på holdet:

• Udvid dine evner indenfor et håndværk
  • Sociale og kreative processer
  • Strik ligesom Lærke Bagger og Petit Knit - lær at læse en strikkeopskrift.
  • Strik efter opskrift og vælg selv dit garn og udstyr eller skab dine egne mønstre og kreationer!

Lidt om underviseren:

Mit navn er Maria, jeg er uddannet kunsthistoriker og elsker at arbejde med forskelligt håndværk. I min fritid strikker, hækler, broderer og væver jeg. Og jeg er hele tiden på udkig efter en ny og spændende hobby.

Kan du lide at strikke? Hækle? Brodere? Og har du også fundet ud af, at det faktisk er virkelig fedt at kunne skabe sine egne trøjer, sommertoppe eller tasker? Så kom og vær med, når strikkeklubben starter op. Det betyder ikke noget, om du er nybegynder eller erfaren strikker. Her er plads til alle. Her vil der være mulighed
Aldersgruppe: 13-21 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 20
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00