Kampsport & Selvforsvar - Helsingør

Følgende får du ud af at gå på holdet:

• Du lærer at forsvare dig selv gennem forskellige kampsports - og selvforsvarsteknikker
  • Du finder dine egne kompetencer og evner, der kan beskytte dig selv og andre.
  • Du får styrket selvtillid og indre styrke, så du tør stå ved dine grænser.
  • Du vil blive udfordret på et niveau, der passer til dig og som udvikler dit mindset.
  • Du lærer også om lovgivning, konflikthåndtering, og hvordan du undgår at komme i situationer, hvor selvforsvar er nødvendigt.

Underviseren siger om sig selv:

Mit navn er Philip - jeg har de sidste 30 år trænet kampsport - hovedsageligt fuldkontakt karate, men også andre grene af kampsport. Jeg har undervist børn og unge både i vores lokale klub, men også i mit arbejde som pædagog. For mig er der lighedstegn mellem kampsport, selvtillid og personlig udvikling. Kampsport er selvforsvar og forsvaret består i at stå op for sine egne grænser og værdier.

Ud over mine kompetencer indenfor kampsport er jeg også uddannet life coach, kognitiv coach og konfliktcoach, dette afspejler sig i min tilgang til selvforsvar.

Selvforsvar skal være let at anvende og være tilpasset til dig, med de evner du har. Anvendeligt selvforsvar fokuserer både på teknikker, kropsdynamik og realistiske øvelser, men også på selvtillid, indre styrke og at turde sætte grænser.
Tidsrum: Ons. 19:30-21:00
Startdato: 25. september 2024
Slutdato: 11. december 2024
Aldersgruppe: 13-19 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 20
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00