Hip Hop - Espergærde

Jeg hedder Josephine Høgsted, og jeg er professionel danser og koreograf. Jeg er uddannet ved Copenhagen Dance Space, og jeg har både vundet flere mesterskaber samt været med i flere forestillinger og musikvideoer. Derudover arbejder jeg som danselærer og koreograf hos Just Dance Studio og Hamlet Studio.

Hiphop holdet vil byde på alle dansestile indenfor hiphop genren - House, New School, Commercial, MJ og Experimental. Dertil vil der fokuseres på grooves, gruppearbejde samt freestyle. Musikken vil byde på både nyt og gammelt, hvad end man er til Snoop Dogg, Beyoncé, Tyler the Creator eller Megan Thee Stallion, så er der noget for enhver smag. Det bliver et åbent og kreativt rum for alle, der kan lide god musik og dans.
Tidsrum: Man. 16:30-18:00
Startdato: 4. november 2024
Slutdato: 9. december 2024
6 undervisningsgange
Aldersgruppe: 13-19 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 20
Tilmelding fra: 14. august 2024 kl. 14:00
Tilmelding til: 29. november 2024
Venteliste til: 29. november 2024