Producer - Helsingør

Elsker du musik, og drømmer du om at lave din helt egen sang?

På dette kursus lærer du at skrive, indspille og producere musik.

Uanset om du elsker hip-hop, pop, elektronisk musik eller jazz, lærer du at føre dine musikalske idéer ud i livet som hele, færdigproducerede sange.

Du lærer at betjene en DAW (Logic, Ableton, FL Studio, Pro Tools), og du vil de første par gange lære om beatmaking: trommeproduktion, 808, synths, MIDI og effekter.

Du kan gå på holdet, uanset om du er pro eller nybegynder. Det vil være muligt at tilpasse niveauet til den enkelte elev.

Underviseren, Emil, er musiker under kunstnernavnet One Nice Boi. Han lærte musikkens kunst at kende gennem klassisk klaver, som han har spillet på højt niveau, siden han var 5 år gammel.

Emil begyndte at producere musik, da han var 11 år gammel, og har lært sig selv at lave beats i Garageband, han kunne rappe over.

Herfra grundlagde han sit kunstnerprojekt ZublimE, og i 2018 udgav han under dette navn et album, han selv har skrevet, produceret, mixet og mastereret. Under navnet ZublimE spillede han adskillige koncerter, mest bemærkelsesværdigt i Store Vega som support for amerikanske Hopsin.

Siden da har Emil skiftet genre fra hip-hop til RnB/pop og har gået fra at rappe over sine beats til at synge. Hans lyd er gået fra at minde om Wu-Tang-Clan og Eminem til at minde mere om James Blake og The Weekend.

I dag arbejder Emil som fast producer for en række danske pop-artister, og han arbejder jævnligt sammen med pladeselskaber som The Arrangement, The Bank og Universal.

Vil du høre mere af Emils musik, så tjek hans profil på instagram @one_nice_boi

Producer - Helsingør
På dette hold lærer du at skrive, indspille og producere musik.
Tir. 18:00-21:00
24. september 2024