Street Food - Helsingør

Vi tager også ud og besøger steder, hvor der bliver serveret street food, og vi skal selv lave pop-up restaurant, hvor vi laver mad til andre.

Street Food - Helsingør
Er du typen, som gerne vil fråde lækkert mad, men muligvis ikke gider bruge mange timer i køkkenet på at lave det? Så er street food lige holdet for dig. Vi laver street food fra alle verdenshjørner. Ud over det laver vi yndlingsretter bestående af burgere, pizza, tortillas og andre lækre street food-retter.
Tor. 17:00-20:00
24. oktober 2024